hoy

Wednesday, July 19, 2006

5 Comments:

  • At 1:02 AM, Blogger مـحـمـد مـفـيـد said…

    what did u say in this post?

     
  • At 10:29 AM, Blogger هيثم محفوظ said…

    بصراحه يا مورو دا البوست الوحيد اللى فهمته للأخر
    الحمد لله مافيش حاجه وقفت قصادى
    المدونه كلها بالإنجليزى يا مفتريه.
    مدونتك كلها بالإنجليزى و انا عايز أعلق على شغلك حليها لى
    ع العموم أكيد عرفتى إن أنا عملت مدونه جديده ياريت لو تزورينى كتير و إياك أشوف جنس كلمه إنجليزى فى تعليقاتك (إن ما أخدتك الجنسيه يا جاكى مابقاش أنا)
    باى يا جميل

     
  • At 10:31 AM, Blogger محمد أبو الفتوح said…

    مش كده برضه
    أنا بقول كده
    ما تبقى تيجى
    أنا ببقى هناك

     
  • At 8:33 PM, Blogger أجدع واحد في الشارع said…

    صح كل حاجه صح
    انا فاهم كويس اوى

     
  • At 4:49 AM, Blogger يا مصر اكتب إليكي رسائلي said…

    اهوي مرة تانيه
    الناس اللي في الخارج ايوه بيهتموا بالحيوانات من باب الرأفة بالحيوان ، لكن ده مش دليل التقدير للحيوان ، الحيوان عايز يعيش في بيئته الاصلية اللي الانسان مش عايز يسيبها ليه ، كي ؟؟؟
    عشان كدا عزيزتي اسمه رأفه ، انما أحنا من ظروفنا الصعبه مش عارفين حتى نرأف بالانسان ...

     

Post a Comment

<< Home